Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-09 22:35:57
Skiri 16:9 rezoliuciją 1024*768 nuo 16:9 1366*768 rezoliucijos? Todėl ir
užsifiksavo, kad plazmų gamintojai šūdą malė. Jau keleri metai plazmų
nebėra parduotuvių lentynose, bet plazmafilai niekaip nurimti negali.
Daugiau šia tema gyvenime nieko nerašysiu, net girtas būdamas ar
apsvaigęs nuo kanapių. Amen.