Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Unknown
Data: 2018-02-10 11:48:16
"Dauguma ?moni? joki? plazmos mirg?jim? nepastebi. Bent jau iki to
momento, kol jiems nepaai?kini..."

Tavo "dauguma" yra visiskas bullshit, nes nei tu atlikai tyrimus,
 nei kanors pasakok daugumos vardu. Tu "kazkur kazkada skatei, kad
 tik 2% mato mirgejimus". As irgi kazkur kazkada skaiciau, jog 98%
 mato. Nu ir ka? Kuris dabar teisus?

Juokingi i kazkuria technologija (plazmine be abejo pati geriausia
 - kaip tik todel visi gamintojai ir nustojo gamint tokius TV)
 isimyleje fanai, truks-plys bandantys irodyt, kad ji neturi jokiu
 trukumu. O jei koks netycia ir yra, tai ji pastebi tik 0.28%
 planetos gyventoju. Ir jei tau koks kanalo logo isdegs, reiskia
 esi kaimo debilas, su bambaliu visa diena ziurintis LNK, nors
 siaip ir kiti kanalai turi logo - gal as noriu, kad puse dienos
 MTV grotu fone ...

VISOS TV turi trukumu. Plazmos - image retention + burn-in,
 mirgejimas, zymiai didesnis el. suvartojimas, ekrano
 atspindziai
LCD - prastesnis juodos atkurimas, clouding'ai, hallow'ingai ir
 pan, mazesnis apzvalgos kampas ...
Aisku cia ne vieninteliai, bet tokie tiktai buvo/yra kaip
 bebandytum issivartyt :-)

P.S. plazmos niekad neturejau, bet ju mirgejima pastebedavau be
 problemu

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/