Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-09 16:50:06
On 2018-02-09 09:07, Darenas wrote:
> Nes tokie bronco porinimai, apie viena is 100 matanciu mirgejima, tai niekuo
> nepagrista.

Kalbėjau apie 2%. Duomenys iš interneto. Kažkur skaityti labai seniai ir
jau nepamenu kur. Galima jų nepriimti už tiesą pirmoje instancijoje, bet
mano paties empiriniai stebėjimai su jais daug maž sutinka.

Dauguma žmonių jokių plazmos mirgėjimų nepastebi. Bent jau iki to
momento, kol jiems nepaaiškini, kaip ir kada juos pamatyti. O ten 2% ar
5%, neesmė.

Bet jei apie tai diskutuojama av forumuose, visada išlenda pora žmonių,
kurie pareiškia, jog mato mirgėjimą visada, o likusi forumo dalyvių
dauguma jiems prieštarauja. Tokių diskusijų internete apie 2009-2012
metus buvo kalnai. Galima nepatingėjus tiesiog eiti ir paskaičiuoti
nikus ir gausis maždaug tokia proporcija. Bet aš tuo tikrai neužsiimsiu.
Jei kas netingite, pirmyn ;)