Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sniegas
Data: 2018-02-19 22:11:07
Ačiū, kad neužmirštate mano kuklios personos. Aš nepirkinėju Samsung
televizorių kas pusmetį. Viso labo per 10 metų pirkau 5, iš kurių vieną
atidaviau tėvui, kitą sūnui. Toje vietoje, kur dabar gyvenu neturėjau
jokio televizoriaus, o kadangi Siptv eina tik per Samsung ir LG
televizorius, aš pasirinkau Samsung. Bet kai ilgiau pasinaudojau Siptv
pamačiau, kad tai gerokas šūdo gabaliukas už kurį dar prašoma susimokėti
ir nusipirkau Android Xiaomi Mi tv box. Štai ir visa istorija. Atsakiau
į visus klausimus? Bus dar klausiančių? O šį Sansung pirkau grynai dėl
finansinių sumetimų. 259 svarų kaina už 32" televizorių man pasirodė
labai priimtina. Kitų gamintojų analogai kainavo gerokai virš 300 svarų.