Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-14 09:08:15
Ka tu patarineji, vaidini apsiskaiciuosi, bet informacija pas tave pasenusi,
klaidini zmones ir tiek.
Vienasaliskas esi, is tokiu patarimu geriau nereikia. Aciu tau, kad block
mane.
Beje keistai tau zmoniu  kazko pasakymas - pazadu virsta ir tada
persigalvoti (pagal tave)  negali.
Reziume: esi vienasaliskas, savo nuomone kitiems lipdantis, savimeila
zmogus.
Neturiu ka daugiau tau pasakyti.
Kazkoks tu keistas tu zmogau.

P.S> tema palikti persigalvojau, nes atejusi koki naujoka - ikalbesi pirkti
plazma, zmogaus nu gaila.