Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Sail
Data: 2018-02-06 10:30:20
True, mirgejimas labiausiai uzpisantis plazmos trukumas. Tamsoj jo nelabai
matosi, bet diena - kaip senas susiktas crt monitorius su 50 Hz refresh
rate. Mazesnese plazmose tai nelabai jautesi ir diena, bet paskutines 55
coliu tikrai sucks.

Laimingi tie kurie nemato.

Nors, senais laikais esu begalej monitoriu keites kompo draiverius, ir
paleides refresh rate 85Hz. Daugelis juzeriu, kurie mirgejimo iki tol
nematydavo, iskart pajusdavo 85 Hz skirtuma i geraja puse.