Tema: Re: Apie OLED
Autorius: Darenas
Data: 2018-02-21 07:59:18
Pasikartosiu, Bronco negali su kuo nors nepasigincijes apie bet ka, totalus
trolis.
Visiems persa savo nuomone, esa didelis sevimeila, kito nuomoniu
nepripazysta, nes daug skaite ir kazkada daug fotografavo todel pas jis
protingesnis ir mato kaip superman. :)
Yra dar keletas shakalu, kurie turbut su juo alu gere ir sikna laizo
kiekvienoje temoje. :)
Cia niekam plazmos nemirga, jos niekada neisdega, jokiu leveliu plazmu nera
(todel lygina high end plazma su low lcd), lcd tik raudonai rodo ir per
cloudingus vos raudona matosi :)

Nesivelk, nelaimesi, is patirties sakau. :)

Reikia palaukti pora metu, ismirs tos plazmos.

Darenas