Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-17 11:13:46
Rumunijoje nebuvau, negaliu komentuoti. Gal cia ir nesu pats
nekulturingiausias, bet mano elgesio kultura vis tik zemesne uz vidutinio
vokiecio, belgo ar prancuzo. Vos keleta savaiciu pagyvenes vakaruose pradedu
sveikintis su kiekvienos mazesnes parduotuveles savininku, jau nekalbant
apie laiptines kaimyna. Bet labai daznai susidues su nesuprantanciu
zvilgsniu arba tiesiog nusukama nosimi tai darau vis reciau. Tik dziugu
tiek, kad ta bendra kultura, atrodo, vis tik po truputi gereja.