Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: linuji
Data: 2009-10-09 17:28:39
bbd. jei atvirai.
truputi teko matyt viena akim ta laida.
kazkaip keista - kai skundziasi medikai. oj, kaip mes blogai gyvenam.. bet
kazkodel 80% gydytoju gyvena nuosavuose namuose ir vazineja naujais
automobiliais.. gydytoju klanas toks galingas ir stiprus..

ar galu gale skundziasi mama -kuri neisgyvena, nes sumokejus bankui 3000 lt,
lieka tik 1000 lt. kokio velnio rekejo imt VILA uz 3000lt/men.

is tikruju pikciausia ant valdzios, kai nesirupina visai smulkiuoju verslu
ir be paliovos keicia istatymus.. kelia mokescius. bedarbiu srautas
nenustojamai auga. ir del tu bedarbiu niekas nedaroma..
ziauru. kaip reikia kai kam isgyvent. jei nera darbo. ir negauna jokiu
pajamu.
tokiu atveju valstybe PRIVALO pasirupinti savo pilieciais. ir islaikyti juos
ne tik kalejimuose..

ta visa berazumiu biurokratu armija... i SIUKSLIU DEZE. kiekviena karta kai
susiduri su valstybine istaiga ar panasiai - supranti, kodel nesugeba niekas
priimti normaliu sprendimu ir kazka realaus nuveikt zmoniu labui. sedi visi,
dreba del savo kedes. ir laizo vadovui uzpakali, kad tik nieks
nepasikeistu..