Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: lasaZ
Data: 2009-10-13 17:14:36
kodel negaliu? Galiu! Einu i švyturiu marketingo skyriu su dvivamzdžiu ir
kovoju už savo teisę negerti vyriškais metodais! Tik ar kas mane būtų
suprates?

Lygiai taip pat įdomu ką kalbėtų rinkėjai, jei pvz. pyst ir LBankas 2005
metais būtų priėmes nekilnojamojo turto paskolų taisyklę fiziniams
asmenims - ne didesnę nei 70% nuo būsto vertės. Visi būtų rėkę "netrukdytkit
mums gražiai gyventi. Ir būtų masiškai dirbtinai kėlę turto vertę. Taip kaip
kai kurie dirbtinai kėlė savo pajamas (pažįstu porą tokių).

Esmė - visada galima apkaltinti bankus, žydus, mėnulio kraterius, bet jei
pasielgei durnai, tai nepadės.

Kai aš visiems sušilęs aiškinau kad negalima tokiom kainom pirkti, mane
vadino durneliu kuris nemoka gyventi naujoviškai (savo būsto paskolą jau
išmokėjau, ėmiau prieš pat rusijos krizės padarinius 1998 metais), bet tai
kad tie burbulai aprašyti pirmo kurso ekonomikos vadovėliuose, laikraščiuose
taip pat jei norėjai rasti buvo perspėjimu kuo viskas baigsis, bet...
nugalėjo senas geras "ai, kaip nors".

lasaZ