Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-12 09:35:40
Nesuprantu aš tokių išvedžiojimų. Po laiko visi gudrūs. Jei prieš metus kas nors ir galvojo, kad atlyginimų augimas kuriam laikui gali sustoti, tai apie mažėjimą niekas tikrai negalvojo. Jei mąstyti logiškai, mūsų atlyginimai daug mažesni už ES vidurkį ir ilgainiui prie jo turėtų artėti. Taip, be abejo, ir bus, krizė nėra amžina, po to vėl išliks tos pačios tendencijos.
O dėl didelių paskolų ėmimo ir būstų kaimo kilimo - tai čia visų pirma kalti bankai, jų trumparegystė ir gobšumas. Bankai, ypač vakarietiški, tikrai turi žinoti, kad paskolų dydis, o tuo pačiu ir NT kaina beveik tiesiogiai priklauso nuo to, kokiomis sąlygomis išduodamos paskolos (koks kainos procentas finansuojamas, kokie reikalavimai pajamoms). Kadangi jie didžiausia dalimi reguliuoja NT kainas, pučia ir sprogdina burbulus, jie turėtų prisiimti ir didžiausią atsakomybę. Tą atsakomybę galėtų padidinti asmeninio bankroto įstatymas, kaip kad yra JAV. Tada nepamatuotai rizikuodami, bankai patirtų ir pagrindinius nuostolius.