Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-12 09:46:48
Vat tas kolektyvizmas tai tikrai sovietinis palikimas. Kodėl kažkas dėl kažko turi aukotis? Tiesiog kiekvienas gina savo teises ir teisėtus lūkesčius. Taip ir tūrėtų būti, tik taip ir susikurs demokratinė visuomenė. Vadovaujantis ta "diržų susiveržimo" logika, aš galiu atsisakyti atiduoti paskolą bankui dėl to, kad jis ir taip daug pinigų turi, dėl to kad bankininkų pajamos nesumažėjo tiek kiek kitų. Vyriausybė ir seimas tegul sprendžia kaip tas išlaidas sumažinti iššaukiant kuo mažesnį nepasitenkinimą, bet kiekvienas žmogus turi teisę kovoti už savo pajamas.