Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-14 20:54:41
Man atrodo, žmogaus žinių įvertinimui nepakanka žvilgsnio į jo diplomą ar
darbo knygelę. Yra aibė žmonių, visą gyvenimą prasėdėjusių banke ir
nežinančių elementarių bankininkystės principų, dar mažiau kas iš jų
supranta centrinę bankininkystę ir makroekonomiką. Geriau klausk jei ko
nesupranti, bandysiu papaiškinti. O internetu pimpiais matuotis man visai
neįdomu.