Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-12 09:14:26
Aišku, yra ir blogiau gyvenančių, bet ES tokių nedaug. O kad žmonės nepatenkinti esama padėtimi ir siekia geresnio gyvenimo - tai, mano nuomone, teigiamas bruožas. Ir jei žmonės nesėdi sudėję rankų o veikia - tai irgi teigiamas bruožas. Dėl emigracijos - tai jie sprendžia savo problemas, kurių mūsų valdžia ir verslas nesugeba išspręsti. Juk tik kiek daugiau nei 30 proc. bedarbių gauna bedarbio pašalpas. Ką jiems daryti - vogti, plėšti?

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message news:har6kg$c5o$1@trimpas.omnitel.net...
RaR wrote:
> Dėl kantrumo galima ginčytis, nors mano nuomone jie gana kantrūs.

Galim padiskutuoti, bet tada reikia išgirsti tavo argumentus, kodėl taip
galvoji. O prieš suformuotą mastymo šabloną - "lietuviai kantrūs, nes
kiti tokioje situacijoje jau būtų sukėlę maištą, streiką ar
revoliuciją", aš jau pateikiau argumentus. Kitų faktų, patvirtinančių
lietuvių kantrumą, aš tiesiog nežinau. Kaip tik, visi faktai patvirtina
tik visišką tautiečių nekantrumą, visišką nepasitikėjimą niekuo ir
bandymą visas savo problemas išspręsti tučtuojau, čia pat ir nesibodint
ekstremaliomis, ar net brutaliomis priemonėmis. Pažiūrėjus kaip
lietuviai elgiasi, paklausius ką jie kalba, paskaičius ką jie rašo
internete, susidaro įspūdis, jog Lietuva yra viena blogiausių vietų
gyvenimui visame pasaulyje. Ar tai gali būti tiesa? Kiek pasaulyje yra
valstybių, kurių piliečiai gyvena nepalyginamai prastesnėse sąlygose ir
valdomi nepalyginamai prastesnės valdžios? Bet niekas iš jų taip
masiškai nedergia savo valstybės, masiškai neemigruoja, kaip tai daro
lietuviai. Kur čia tas lietuvių "kantrumas" slepiasi?