Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: gelezys
Data: 2009-10-09 12:17:32
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hamn7s$j21$1@trimpas.omnitel.net...
>  Aš manau, kad lietuviai iš tikrųjų labai kantrūs. Pabandytų kas sumažinti
> algas, pensijas ir socialines išmokas (atgaline data) kokioje nors
> Prancūzijoje - revoliucija kiltų.

lietuviai tikrai nera kantrus. Jie tiesiog nesaziningi (nuo SSSR
santvarkos). Kai kiekv. zmogus nesaziningas, jis supranta kodel kitas
nesaziningas ir supranta, kad nieko cia nepadarysi, nes 'ir as pats juk
toks'. Supranta viduje, bet garsiai juk to niekas nesako. Gali piktintis
viesai ir garsiai, bet tiesa juk visiems zinoma. Is cia ir ta tolerancija,
ka kaikas pavadina 'kantrybe'.

o kitose salyse (kontekste - FR, as pvz, dar prideciau USA) sazine yra
labiau vertinama ir i nusizengimus jai greiciau, astriau ir pikciau
reaguojama.

paneik