Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-09 13:54:52
Kaip sakoma, žuvis pūva nuo galvos. Kai valdžia pastoviai pažeidinėja ir kaitalioja įstatymus, priima juos atgaline data, nėra ko norėti, kad tie įstatymai būtų gerbiami. O šiaip manau kad lietuviai gana kantrūs ir gerokai pavėpę. Per rinkimus nueina prabalsuoti (ir tai vis mažiau), tikisi kad kažkas juos išgelbės, paskui nusivilia, sėdi ir dejuoja iki kitų rinkimų. Kol visuomeninis aktyvumas nepadidės, kol žmonės nepradės energingiau ginti savo teisių ir kontroliuoti valdžią tarp rinkimų, tol nieko gero ir nebus. Todėl aš džiaugiuosi kiekviena pilietinio aktyvumo apraiška. Netgi ir tada, kai ginamos grupės interesai gal netgi kažkiek prieštarauja mano interesams.