Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-12 15:51:12
Aš manau, kad kalba eina ne apie atsakomybę kaipo tokią, o apie tai,
koks yra tos atsakomybės suvokimas. Nes dabar tai daug išpūstų akių ir
riedančių ašarų, kad "apgavo". Tai va ir klausimas - ar apgavo, ar,
visgi - apSIgavo?

RaR schrieb:
> Tai niekas ir neteigia, kad tie paskolų gavėjai visiškai neturi atsakyti už savo sprendimus. Jie atsako, ir labai smarkiai. Tiesa sakant, pagal dabartinius įstatymus ir pagal dabartines sutartis su bankais net nežinau kaip jie dar labiau galėtų atsakyti. Čia kalbu tik apie tai, kad reikia dalį tos atsakomybės permesti bankams, kurie savo paskolų politika didžiąja dalimi įtakoja NT kainas ir jų svyravimus. Beje, tuo keliu ir nueita išsivysčiusios ekonomikos šalyse.

zastis, taciau busto pirkejo jos tenejaudina, reikia pradziai ziuret savo trobos). Taip mastydamas pasijunti visiskai ne mazu uzkrustu sraigteliu, o rimtu ir galingu vyru, nes tik toks zmogus gali padaryt tokias kolosalias nesamones. O kai pasijunti tokiu, tai imi ir pagalvoji, o gal galeciau ir ka protingo nuveikt? Imi ir nuveiki, ir, ziurek, gyvenimas pagereja, be jokio banku ir valdzios isikisimo.