Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: Ruta
Data: 2009-10-12 10:45:13
Reiškia, mes iš principo kalbam apie tą patį - rizikos valdymą.
Tik nesusitariam, kuri to rizikos valdymo dalis turėtų priklausyti ir
pačiam paskolos ėmėjui :))

Šiaip, žinoma, tu teisus, kad būsto paskolos / elgsena su jomis (tiek iš
bankų, tiek iš vartotojų pusės) gana stirpiai priklauso nuo valstybės
politikos reguliacinių įstatymų pavidalu. Tai labai aiškai matosi, pvz.,
palyginus atitinkamus Vokietijos ir Anglijos sektorius.

O betgi lieku prie savo nuomonės, kad tam tikra tos rizikos dalis
priklauso ir vartotojo atsakomybei, ir jis privalo tą suvokti ir
atitinkamai įvertinęs priimti sprendimą. Jeigu tai būtų buvę daroma,
šiandien verkiančių būtų daug mažiau. Manau.