Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-12 13:23:51
Tai aš apie tą hipotetinę grupę ir šneku "prasimušusi į valdžią". Kokiu būdų ji tai turėtų padaryti - nežinau. Dėl to, kad valdžia yra visuomenė satspindys - sutinku. Bet gerai būtų kad nors kažkas temptų tą visuomenę į aukštesnį lygį, o ne į žemesnį. Čia didelė bėda ir mūsų žiniasklaida, ypač televizijos. Jie pataikauja pačiam žemiausiam skoniui ir ugdo tą žemo skonio publiką, įsivaizduodami, kad kitaip iš karto praras reklamos rinką. Atsimenu, jau beveik prieš dešimt metų šnekėjau su este apie jų TV3 analogą, priklausantį tai pačiai Viasat. Sakiau, turbūt ir pas jus pusę žinių užima kriminalinė kronika, o pusė geriausio eterio laiko tenka visokioms kriminalinėms laidoms, čia tikriausiai mažų šalių problema. Ji sakė, kad nieko panašaus. Tada pagalvojau, kas TV nebūtinai turi tarnauti žemiausiam įsivaizduojamam skoniui, ji pati gali tą skonį kurti.
Bet vis tiek esu optimistas ir manau kad ta žmonų kultūra po truputi artės link vakarų lygio.