Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: a-1
Data: 2009-10-09 10:16:25
cia kazkada buvo laida apie seimo narius, kurie  nebuvo isrinkti
pakartotinai (buvo Steibliene, Peskeliunas), jie gavo  nemazas iseitines
kompensacijas ir verke per dezute, kaip jiems reikes dabar gyventi,
(peckeliunas dar skundesi, kad kai buvo seime dantu pasta kainavo 8Lt, o
dabar jau pakilo kaina iki 12 Lt) ir pan...
nors kompensacijas gavo nuo keliolikos iki keliasdesimt tukst.Lt..