Tema: Re: Apie verksnius
Autorius: RaR
Data: 2009-10-15 09:23:40
Nieko ypatingo omeny neturejau. Tiesiog kai zmogus ima paskola ir pinigu
tuojau pat nereikalauja pervesti i kita banka ar isduoti grynais, niekas
nenesioja pinigu is vieno stalciaus i kita ir neatlieka kazkokiu pervedimu.
Atsiranda tik irasas ir tiek. Kazkuriuo metu bankas gali buti isdaves
daugiau paskolu nei turi aktyvu (na, gal ne visa suma, bet atmetus
privalomuosius atidejimus). Ir jei tas balansas nesusiveda, bankas turi
skolintis, kad atitiktu reikalavimus. Tam ir yra visokios tarpbankines
paskolos, pagal kurias skaiciuojami visokie Viliborai ir Euriborai. O esant
silpnai prieziurai ar jos nesant, tas neatitikimas gali buti ir daug
didesnis bei ilgesni laika.