Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-04-02 12:49:19
Man rodos dar nuo mašinos priklauso labai. Kai sėdi ant taburetės, kuri
beveik ant redlaino jau, gazas dugne sėdi, kriokia, kad negirdi mago,
purto nuo kiekvieno akmenuko, tai ir gali pasirodyt, kad visai greit
važiuoji. Ir gazo jautrumas baigiasi ties 70kmh. (Pačiam teko darbine
tokia važinėt, kur 90 realiai buvo achujenas greitis ir su keleiviu net
nebekalbėdavai, nes užkimęs parvažiuoji, o magas net neperrėkia
žviegiančios kiaulės po kapotu). Rimtai pasidaro smagu važiuot ant 70 :)
Tiesa tokiais atvejais dažnai stodavom stotelėse praleist susikaupusias
mašinas.

Ir visai kita, kai sėdi tvarkingoj mašinoj, kur kur 6 pavarą įsijungi,
gazą vos prilieti ir riedi ant "laisvų" 90kmh ir net variklio negirdi.
Vos spūstelėjus gazą, kol posukį parodai, spidometras rodo 130. Lenkimo
manevras pasidaro panašiai kaip dainą perjungt su vairo mygtuku.