Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 00:30:32
Nevisai teisingai ištraktavai.
Toje temoje mano mintis buvo, kad X5 nieko labai premiumiškesnio nei
CR-V nematau - tas pats išpūstas viedras su vienu privalumu - varikliu.
O apskritai mano nomone tas taip vadinamas SUV segmentas yra visiškas
šūdas ir sau asmeniškai savo noru niekada nepirkčiau nei CR-V (jei ką,
signatūrinė - žmonos užgaida), nei, tuo labiau X5. Nebent gyvenama
užmiesty, kur tenka įveikt 100m prastesnio kelio ir yra šansų, kad
eilinė lengvoji 10-20 dienų per metus tos atkarpos gali neįveikt - tada
rimtesnės technikos pirkt gal neverta, o su SUV'u bus ramiau ant dūšios.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i