Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-03-29 01:24:01
Nes deja, abiem kelias priklauso vienodai iki kol jis nepasiekia "be
reikalo važiuoja lėtai" stadijos. Aš taisykles interpretuoju savaip, net
tikėtis, kad kitas jas interpretuos taip kaip man patogu - nesitikiu.
Man mano pasirenkamas greitis yra for fun, kombinacija optimalaus torko,
jėgų posūkiuose ir gazo jautrumo tam tikram apsukų diapazone (kas beje
yra maždaug 95-107kmh 5 pavara), tai man esant smagioj atkarpoj
stabteliu ir palaukiu kol eilės nebus. Jei šiaip važiuoju į tašką B ir
nėr laiko - įsikalu cruisą ir tikiuosi, kad priekinė mašina neturi
parkinsono gazo kojoj. Šitas beje nuostabiai veikia važiuojan iš molėtų
sekmadienį po gražaus savaitgalio - atitaikai 1-2kmh lėčiau nei visas
kamštis smaugosi start stop režimu, ir važiuoji visą kelią su muzika :)