Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Tomas
Data: 2018-03-29 00:51:25
nieko netraktavau, tam tryde tavo buvo pakartota shudas ir gaidys nekart. ir
aplamai, ten tema apie chypos baisia nelaime buvo.
daznas mato ka labai nori matyt ir nereiketu plestis, nes vel i ekrana
postai netilps, realiai '07 CRV iki e83 X3 jei ir galima pritempt, nors is
tikro negalima, tai F25 yra kosmosas, ka ten X5.

"Caponi"  parašė naujienų news:p9h1ho$ttk$1@trimpas.omnitel.net...

Nevisai teisingai ištraktavai.
Toje temoje mano mintis buvo, kad X5 nieko labai premiumiškesnio nei
CR-V nematau - tas pats išpūstas viedras su vienu privalumu - varikliu.
O apskritai mano nomone tas taip vadinamas SUV segmentas yra visiškas
šūdas ir sau asmeniškai savo noru niekada nepirkčiau nei CR-V (jei ką,
signatūrinė - žmonos užgaida), nei, tuo labiau X5. Nebent gyvenama
užmiesty, kur tenka įveikt 100m prastesnio kelio ir yra šansų, kad
eilinė lengvoji 10-20 dienų per metus tos atkarpos gali neįveikt - tada
rimtesnės technikos pirkt gal neverta, o su SUV'u bus ramiau ant dūšios.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i