Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Sail
Data: 2018-03-29 12:16:44
Man cia klausimas pasistojo - kaip jus visi ta masinos nuoboduma suprantat?
Tipo pistis nereikia, vaziuoja ir tiek = nuobodu?

O nenuobodu tai kaip?

As va busika turiu 48 (o gal net 52) kilovatu varikliu. Nevalina visiskai,
na ne tas zodis, 90 km/h tai jau skaityk max. Bet visai nenuobodu, ypac ant
lenkimo isejus.