Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 11:02:41
Blet, nu tu tikrai durnas. Nu yra kas su netvarkingom mašinom važinėja,
yra kas šiaip durnas, yra tam tikros tendencijos, kaip kad pas BMW
vadylas posūkių nerodymas. Ir ką dabar daryt?
Ir visgi kokas atsakymas į klausimą apie tai ar Honda jau mašina, jei
pas ją šviesos elgiasi taip pat, kaip pas "lybra su 08' croma", katros
neabejotinai yra mašinos ir tuo jos "nuo vezimo skiriasi"?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i