Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: MRT
Data: 2018-03-29 09:48:43
> tapati ir norejau parasyti, kad is smulkmenu susidaro viskas.
>
> Tas dalbojobas kur mete cincika, negaves pizdy kita diena buteli per langa meta....
>
> Va gerbiamas Petkevicius irgi nemato pazeidimo jei bauda tik 12eur, mato
> pazeidima jei bauda 300 eur +.
> Per tokius zmoniu mastymus ir gyvenam taip, tik skustis ir mokam, laikas
> pradeti skusti kitus, kazkas pageres, gal.. :)

Cia ne Petkeviciaus interpretacija, o mano.. as pats daznai pereinu
per raudona ar neleistinoje vietoje.. dar ne karto nebaustas..
Bet faktas kad uz sita smulkme nebaudzia nekeicia mano supratimo,
kad pati pazeidima darau ir pagautas turesiu susimoket, o ne zyst..
Daryti didesnius pazeidimus noras is nebaudziamumo nekyla..
Man pakankamai svarbu ar mano pazeidimas kitam tikrai tikrai
techniskai nesutrukdys.. jei baudziamumo situacija keisis - prisitaikysiu..