Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: MRT
Data: 2018-03-28 11:19:59
> Mes kalbam apie konkretu atveji, ne apie pacanus per stoteles.
> Ne savo minutes skaiciavau, sakiau kad imanomas dalykas.
> Auksciau atsakiau.
> As viditiniokas kaip daugelis cia esanciu, rimtai.

Mano pozicija, kad nereikia dziaugtis kelyje flegma sutikus,
taciau tai nera itin didelis pazeidimas ir/ar labai dazna/opi problema.
Keista, kad gan didele dalis totaliai pokuistiskai i tas flegmas reaguoja..
Smerkt, kovot, pridavinet - gal neadekvatu.. taciau kam juos taip gint?..
Sustot pamyzt/parukyt/pasivaiksciot normalu, o pasipiktint news'uose - ne?
vieni siaip neskuba, kiti pissa dugna ir prakasais ji aplenkia..
Is kitos puses jei flegma, tai nebutinai pensininkas ir
atvirksciai, jei pensininkas, tai nebutinai flegma.