Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-29 09:48:54
tai 135.3 yra sukurtas teisesaugai, kuri sprendzia, ar tu flegma ar ne? Nes
viska ka parasei galima pritaikyti ir ant 20km/h vaziuojanciam, nu jam taip
atrodo saugiau ir niekur neparasyta konkreciai, kad negalima.
Cia ir yra supratimu skirtumai, tam ir yra istatymai...

Man is kolegu kazkas pasakojo, kad jo giminaitis neislaike teisiu, del per
leto vaziavimo t.y. ateme balus.

Darenas