Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Tomas
Data: 2018-03-28 16:38:53
zhegonsko karma cia kalta
o gal ir igaliotinis dar nagus buvo prikises

"eSSas"  parašė naujienų news:p9g0ij$4af$1@trimpas.omnitel.net...

E-Zyz <cust.software@gmail.com> wrote:
> 100kkm pravaziavau. Po kapotu - taip, viskas sukista. Dirza keiciau dar
> Silberyje. Po to, kiek reikejo, pasidariau pats. O reikejo nedaug -
> kaladeles, stabilizatoriaus traukes, pusasio vidine granata, vairo
> traukiu antgaliai. Is rimtesniu - suluzo vairo stiprintuvo skriemulys.
> Technikai reiklus - bet koks papildomas garsas erzina ir tvarkomas.

Kazikiek tokiu reikliu lieka tarp pensininku.

Kazkada ziuretas variantas dukrai. Pazistamu servisistu buvau isvytas su
kategorisku imperatyvu daugiau su tokiu modeliu nesirodyt. Po to, kai
greitkely teko idet konkreciu pastangu idant neapsiversti, uzskersuota
galutinai. Maziau rekomenduociau tik panda

S.