Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 21:23:03

On 2018-03-29 20:56, fenix wrote:

> nesu dirbes arciau nei ~8km nuo namu koki 15 metu, paprastai 10-15, o
> dar ir kiti pasivazinejimai. be to - neturejau tokios privilegijos
> tureti po keleta auto, kuri viena butu tiesiog siknavezhis, o kita
> savaitgalinis projektas, be to - toyotos gan brangios budavo,
> neipirkdavau, taigi, kompromisas irgi buvo

Nu va matai, kiekvienam savo, man savo laiku atsirado poreikis važinėt
po 2-4km kelis kart per dieną, laiko pisimuisi su mašina nebuvo.
Sąmoningai buvo pasirinktas maksimaliai patikimas variantas, pasiteisino
visu 100%. Kai buvo reikalas važinėt didesniais atstumais, turėjau 2.5L
V6 Galantą su dar kiek papiktinta pakaba, kuris man iki šiol kelia tik
teigiamus prisiminimus iš vairavimo pusės, nors buvo nelabai praktiškas
daiktas Vilniuj, nes kas antras išvažiavimas iš kiemo buvo su klaustuku,
ar dugno nekabins :-)

> tavo signaturoj tojota irgi labiau prie sroto, tai nera grazi, nauja
> blizganti mashina. o kad patikima - tas irgi gali viena diena pyst ir
> pasikeist. o siaip, nei mechaniniuose prietaisuose taip nutinka. ai, dar
> tokia smulkmena kaip korozija, pas corollas galiniai supportai lepus,
> kebulas +- ok

Nu va dėl šroto tiesiogine to žodžio prasme tikrai niekaip nesutiksiu,
dėl grožio čia jau skonio reikalas, bet iš esmės ji tiesiog pilka
(maniškė ir tiesiogine to žodžio prasme :-)), dėl patikimumo taip,
negendančių daiktų nebūna, bet nors tokių iliuzijų aš ir neturėjau,
tikslas buvo minimizuot skiriamą mašinai dėmesį (ir net ne sumas),
reikia pastebėt, kad visus ~5 metus, kol ja važinėjau, ji neapturėjo
anei vieno gedimo ir dabar jau iš esmės ji tik formaliai man priklauso,
tai kaip ir galima drąsiai teigt, kad paturėjau absoliučiai beprobleminį
automobilį :-). Korozija kažkada ateis, kaip ir visiem, bet tas momentas
irgi kiek įmanoma nukeltas toliau, nes iškart nusipirkus buvo padarytas
antikorozinis. Žodžiu, reikėtų vėl analogiškam tikslui mašinos, dėl
modelio net nesuabejočiau.

> ne, corolla butu zemiau vidurkio. is bedos/taupumo tsakant

Kelintą kartą pastebiu prieštaravimus - tai "taupumo", tai " toyotos gan
brangios budavo, neipirkdavau"...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i