Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-28 10:05:00
2006-2006 Corolla kainuoja iki 5K, tiksliau tokios kainos buvo prieš
metus, taip kad grynai už 4K gal ir nelabai paprasta rast, bet
reikalavimas ir nebuvo griežtai iki 4K.
Toliau. Reikalavimai buvo "ne prabangi butu ir remontais neuzknistu" -
tuos kriterijus Corolla tenkina kaip niekas kitas.
Mylėt-nemylėt vėlgi labai individualu. Corolla puikiai atlieka savo
tiesioginį darbą, taip, niekuo labai neišsiskiria į gerą pusę, bet
lygiai taip pat neturi jokių akivaizdžių trūkumų, ergonomika kaip savo
klasės viedrui labai gera, salonas visai malonus ir svarbiausia, kad
visiškai nepisa mazgų su visokiais gedimais ir gliukais - kartą per
metus nuvarei pasikeist tepalų ir ramu.
Kas link loterijos - ar neperpista mašina - patikrint nesunku. Pakabą
patikrint nesunku. Tikimybė rast tokį daiktą kaip Corollą su užpjautu
benzininiu varikliu, spėčiau reikia pasistengt dar (ne ta mašina, su
kuria kažkas draskytųsi :-)) Taip, bet kokiu atveju loterijos faktorius
yra ale bet tai nereikia pirkt mašinos už pasiskolintas babkes ir tada
viskas px realiai :-)

Galų gale aš tik pasiūliau variantą, nieko primygtinai nebruku :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i