Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 10:59:39
X5 šūdas, taip. Toyota rašiau nedviprasmiškai kokiu požiūriu yra best ir
kokiais požiūriais kokių konkrečiai mano akimis yra best'ų net su
konkrečiais pavyzdžiais.
Taip kad jei jau pasiūlymais pasidalint, tai tu gali pradėt ne nuo
mąstymo, bet nuo skaitymo įgūdžių patobulinimo, tai dar paprasčiau.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i