Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-28 14:51:09
Man rodos jau sakiau, tikrai nėra ten jokios baudos. Taip, toj mašinoj
niekas neprovokuoja tavęs žvaliai mygt gazą iki dugno (tiesa, yra retoka
modifikacija su 1.8 varikliu, ten gal ir linksmiau, nebandžiau), kad net
nespėtum posūkių rankenėlės pasiekt, kaip kad BMW vadeliojant ;-), bet
niekas ir neužpisa - vidus pakankamai harmoningas, niekas negirgžda ir
nebarška, visi valdymo prietaisai po ranka (bent jau įpratusiems prie
japoniškos "mokyklos", kur nenaudojami dujinės viryklės tipo
perjungikliai :-)), sėdėt pakankamai patogu malantis po miestą (sėdynės
ne rekarinės, šoninio prilaikymo ne per daugiausiai, bet - žr. pradžią
sakinio), bet nėra bausmės ir saikingai ilgesnėse kelionėse, t.y. nuo
Vilniaus iki jūros nuvažiuodamas bent aš nepavargdavau nei trupučio.
Žodžiu, nepizdy apie ką nežinai, bo kaip suprantu, tai patirtis su
Corollom pas tave daugiau iš paveiksliukų, ane? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i