Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Glebas
Data: 2018-03-29 09:22:27
On 2018-03-29 07:49, Darenas wrote:
> aga per langa irgi ismeta cincika, kad veliau vaikams pelenine
> nesmirdetu.... :)
>
> Ar su vaikais ar be turi vaziuoti normaliai su srautu / pagal taisykles, nes
> vilkdamasis tu jiems pavoju didesni manau keli.

O jeigu srautas važiuoja ne pagal taisykles?
Va, kiekvieną dieną važiuoju gatve, kur pradžioje leistinas 70, po to
atkarpa 50, paskui vėl 70 kurį laiką.
Na, aš visada toje atkarpoje sumažinu greitį, o srautas - ne. Ir
žaibiškai už manęs susidaro kolona, be abejonės visi keikia ir rėkia,
kad stabdau eismą.
G.Vilko gatvėje Vilniuje irgi yra atkarpa, kur 50 leistinas, nes ten
perėja - srautas irgi nelėtina. Tai reiškia, kad turiu irgi lėkti kaip
beprotis?
Sakyčiau, kad jau laikas baigti su pasiteisinimais "visi viršija, tai ir
aš taip pat".