Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Arj
Data: 2018-03-29 10:04:17
Kad per egza teisem prisipisineja prie visko ko tik imanoma  - senai ne
naujiena (is manes paties laikant teises "uzrase" 3x1 baudos balus uz
vaziavima antra juosta, nors ilgiausia atkarpa be stovinciu auto pirmoj
juostoj buvo gal 300m - t.y. visa laika matesi kad pirmoj tolumoj kazkas
stovi).
Saip vienintelis budas policininkui skirti bauda uz vaziavima per letai -
tai bauda pagal 417-8 ("kiti pazeidimai" ) - ispejimas arba 10-12Eur. Skirti
galima uz punkta kuris draudzia vaziuoti pernelyg letai, specialiai trikdant
kitu priemoniu eisma.

"Darenas"  parašė naujienų news:p9i28m$kn9$1@trimpas.omnitel.net...

tai 135.3 yra sukurtas teisesaugai, kuri sprendzia, ar tu flegma ar ne? Nes
viska ka parasei galima pritaikyti ir ant 20km/h vaziuojanciam, nu jam taip
atrodo saugiau ir niekur neparasyta konkreciai, kad negalima.
Cia ir yra supratimu skirtumai, tam ir yra istatymai...

Man is kolegu kazkas pasakojo, kad jo giminaitis neislaike teisiu, del per
leto vaziavimo t.y. ateme balus.

Darenas