Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 01:10:39
Blyn, nu niekaip aš nesuprantu iš kur ta problema. Kad langai po nakties
drėgnuoju metų laiku man aprasoja, tai taip, bet čia ne japono bėda, kai
važinėji atkarpom po 2-4 km, tai realiai į mašiną prineši drėgmės, o
išgarint jos elementariai nespėji, tokiais atstumais vos spėja variklis
įšilt (žmonos kelionės darban po beveik pusvalandį užtrunka, tai pas ją
ir to aprasojimo nebūdavo nei vienoj mašinoj). Bet su to užrasojimo
nupūtimu problemų lygiai nulis. Sakyčiau, klima įtaką daro, ale kad buvo
laikai, kai važinėjau su mašinom be klimos, kažkaip irgi nepamenu tokių
bėdų...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i