Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-29 09:38:33
cia jau kiekvienas per savo prizme vertina. vieni tikrai perka premium
del centimetru, kiti tiesiog turi $$$ ir nori sedet brangiam fotely,
kuriu komplektas kartais kainuoja daugiau nei visa low end masina.
man atrodo, kad premium nuverteja del to, kad ten visko yra zymiai
daugiau ir sudetingiau, o devisi tai taip pat greitai. premiuma
palaikyti premium bukles kainuoja daug.