Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: fenix
Data: 2018-03-29 18:42:07
2018.03.29 12:16, Sail rašė:
> Man cia klausimas pasistojo - kaip jus visi ta masinos nuoboduma
> suprantat? Tipo pistis nereikia, vaziuoja ir tiek = nuobodu?
>
> O nenuobodu tai kaip?
>
> As va busika turiu 48 (o gal net 52) kilovatu varikliu. Nevalina
> visiskai, na ne tas zodis, 90 km/h tai jau skaityk max. Bet visai
> nenuobodu, ypac ant lenkimo isejus.

matai, mes artejame link subjektyvumo. ne greityje laime, o vairavio
malonume. as irgi 5th gen kyvikais vaziuodavau kol jie tiesiogine zodzio
prasme subyredavo. dziugindavo iki kaulu smegenu, px, kad 1.3 ir 1.5
varinkeliai.
jei kalbet konkreciai: salono ergonomika baisi, variklis paprastas
atmosferikas, bet tarsi su turbo lagu, tas slykstus tojotos fyceras
nuspaudus sankaba ir atleidus gaza palaikyt apsukas ir t.t. galeciau
vardint daugiau, bet senai vairavau, tai primirsau :)