Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-03-28 23:20:42
na ką aš žinau, matytas XC60 su 140kkm tai iš esmės kaip naujas buvo. O
čia kai toks amžius - ar ji seniai matyta jau - tai hren suprasi, ten
nudrožta ar iš senumo ar šiaip kokių nuotykių buvę.

na ir kita vertus, bepigu tojotai, kai ten nei turbų nei stoglangių,
klima irgi nr faktas kad yra, sušikti mygtukai irgi elementariai
spaudosi toli gražu ne taip kaip Volvoj....