Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 09:54:34
Nu ne gaidys. Tai miesto kibiriukas idealiai atliekantis savo funkciją,
t.y. nereikalaudamas papildomo dėmesio pakankamai komfortiškai
transportuojantis mano subinę kelių km atstumais ir dėl to tai yra
puikus automobilis tam tikslui. Jei mašinos reikėtų vardan malonumo
vairuot, tai galėtų būt ten koks Porsche 911 (vot blet vaikus
užauginsiu, sulauksiu vidurinio amžiaus krizės, ar kaip ji ten, ir
nusipirksiu :-)), jei dėl patogumo ant galinės sėdynės - koks pailgintas
MB S, bet pirmąją galima būtų pavadint gaidžiu, jei reikėtų važinėtis
4-5 žmonėm, antrąją, jei, pvz, reikėtų maltis po miestą vienam.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i