Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 20:50:46
Nu tai viskas teisingai, ko dar reikia iš transporto priemonės, kuria
važinėjama atkarpoms po kelis kilometrus, kur kas porą šimtų metrų po
šviesoforą ar nereguliuojamą pėsčiųjų perėją/sankryžą, o tarpuose tarp
jų greitis, jei nėra kamštuko kokio, ribojamas paprastai iki 50km/h?
Tokiom sąlygom Lambo reikia?

Kas link groupso 90%, tai gal nepradėkim, tie patys 90% važinėja 20 metų
senumo uždujintom chuligankėm, itališkais urodais su puse sugedusių
"varpelių" nupjaustytų ar apynaujais Golfais, Auriais ar net Daciom, o
eilinis superstas 10 metų senumo X5 yra vos ne premiumo etalonas. Aš
suprantu, kad pas kiekvieną ir skoniai skirtingi ir finansinės galimybės
nelygios, bet kartais reikia susivaldyt bemandravojant, bo ta eilinė
Corolla kaip minimum būtų, spėčiau, kažkur apie vidurį, jei išrikiuotum
visą newsinį autoparką ir visiem iš eilės leistum mašinas išsirinkt :-)
Žinoma, iš dalies tai būtų dar vienas įrodimas, kad tas daiktas yra
"pilkas" ir labai neišsiskiria nei į gerą, nei į blogą pusę, bet ar
tikrai tai blogai realiam gyvenime, jei atmest tai, apie ką svajoji ar
ką kažkada vairavai NFS'e?

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i