Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: MRT
Data: 2018-03-29 09:53:10
> As supratau viena, kad cia yra dx zmoniu, kuriems mazi pazeidimai yra
> nepazeidimai, nes yra dideli pazeidimai ir dideles politines problemos bl... :)

PS. Siuo atveju tavo ir mano nuomone ar supratimas skiriasi.
Ir tai nereiskia, kad mano interpretacija yra geresne nei tavo, ji tiesiog kitokia.
Apie flegmas kelyje - musu nuomones netgi sutampa, nors formaliai
net prie KET pazeidimo pritempti netgi dar reiketu (pvz. konkretaus flegmos
sutikimas su pareiguno teiginiu, kad jis vaziavo be reikalo pernelyg letai).