Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 00:05:37
Blet, nu kai dar visokias Lybras ir FIAT'us kaišioji, OK, gyvai nei
vienam jų nesėdėjęs ir gal kai kuriom paties fantazijom patikėt
galėčiau. Bet po minties, kad Golfas mašina žmonėms, o Avensis frykų
show, aš kaip minimum grįžtu prie minties, kad Lybrų ir kitokių pobaisių
egzotikų su išpjautais dpf'ais vadeliotojo nuomonė kaip minimum verta
visiško praignoravimo - tarp keistuolių būna ir gerų žmonių, bet apie
realybę su jais nelabai yra ką šnekėt...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i