Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: MRT
Data: 2018-03-29 10:08:10
> tai 135.3 yra sukurtas teisesaugai, kuri sprendzia, ar tu flegma ar ne? Nes
> viska ka parasei galima pritaikyti ir ant 20km/h vaziuojanciam, nu jam taip
> atrodo saugiau ir niekur neparasyta konkreciai, kad negalima.
> Cia ir yra supratimu skirtumai, tam ir yra istatymai...
>
> Man is kolegu kazkas pasakojo, kad jo giminaitis neislaike teisiu, del per
> leto vaziavimo t.y. ateme balus.

o tu teisesauga, kad piktiniesi pensininku, kuris vare 49km/h?..
nepamirsk, kad pasikaustes turi teise nesutikti su
teisesaugos sprendimu, o prireikus ji skusti..
T.y. istatymu spragu zinojimas ir gebejimas paraidziui sau prisitaikyti.
Is kitos puses - ar reikia KET punkto, kuris aiskiai ivardintu:
zvyrkelis, esant duobems ne didesnems kaip .. cm,
esant sviesiam paros metui, esant... ir jei ... Max 70, Min 50
zvyrkelis, esant duobems ne didesnems kaip .. cm,
esant tamsiam paros metui, esant rukui ir jei slidu ... Max 50, Min 20
asfaltas, esant tamsiam paros metui, kelininkams nenubarscius .. Max 70, Min 20..

Kiek maciau bandymu "sveika prota" ir "visus gyvenimo atvejus"
isdestyti siuolaikiniams teisininkams i teises aktus - rezultatai nedziugino..