Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Darenas
Data: 2018-03-28 13:52:33
gerai, tik dx tu visokiu krastitinumu, kaip pvz. nebaudziamu antraeilininku,
sustojanciu su avariniais po zenklais vaikus isleist ir t.t.
Tavo nuomone aiski: geriausia nekreipt i nieka demesio, gyventi sau ir px
tie krastiinumai - juk yra nekrastutiniu reikalu.
Kalbi kaip tikras politikas.

Pamates girta sedanti uz vairo - irgi krastitinumas? Sakysi sulyginau
skirtingos rizikos faktorius, bet kur riba- tavo ar mano galvoje?
As turiu minti kas tau krastutinumas, nebutinai kitam irgi.
Cia kaip su plikais pesiotis. :)