Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: MRT
Data: 2018-03-29 10:01:01
> tai va kai vaziuoja 20 koks traktorius, tai akivaizdu kad stabdo, ir jis pasitraukia ir praleidzia. o kai vaizuoji 50kmh, ir
> kazkoks pamirses vaistus isgert lenkia per istisine, tai galima bandyt spet, kuris cia is newsu savo minutes ikainaves.

Aha, man patiko isaiskinimas, kad jei jis nepasitrauke, tai pazeidimas, taciau
tu vis vien turejai nekirsti istisines ir vaziuoti uz jo traktoriaus greiciu.. em, BBD !!..

Ir kodel "vaziuoja 20", o ne "vaziuoja 30"? .. o jei "vaziuoja 40"?..

PS. Wtf?

Zenklas - 325 - Lenkti draudžiama

Draudžiama lenkti transporto priemones, išskyrus
pavienes (pavienius transporto priemonių junginius),
važiuojančias mažesniu kaip 30 km/h greičiu

T.y. jei traktorius vaziuoja ~35km/h ragai ir kanopos?
O kuris KET punktas leistu tokia priemone, vaziuojancia
~25km/h aplenkt per istisine, jei zenklo #325 nebuvo?

Berods jei yra #325 zenklas, tai bus ir istisine..
Bet anksciau buvo istisiniu pripaisyta be #325 zenklu..
Pastebejau, kad pridygo #325 zenklu tarkim kelyje i kaima,
tik nesu tikras ar kiekvienam istisines gabalui yra zenklas..