Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Arj
Data: 2018-03-28 16:09:30
jei golfas - plikas trendline be varpeliu, tai skirtumas nera toks
akivaizdus kaip tu cia rasai.
Dar daugiau - tarp avensio ir golfo, jis gali buti ne I populiariausio (t.
y. pliko trendline) golfo puse.

"CodeC"  parašė naujienų news:p9g0k1$461$1@trimpas.omnitel.net...

bet tu svaigalas konkretus. rasai cia litanijas, lyg niekas cia toyotoj
nera sedejes. esme cia vienintele - pats be siauraakiu ismislo nieko
neesi ciupinejes normaliau, todel toyota tau atrodo panasi i masina.
kai realybej is avensio i golfa ilipus iskarto supranti, kuo skiriasi
masina, sukurta zmonems, nuo fryku show.