Tema: Re: Auto pensininkui
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-29 09:36:53
Nu kadangi tarp šitų aš nedvejodamas rinkčiausi Avensį, tai tikriausiai
galima galvot, kaip apie fryką :-)
O kas link minimų SUV'ų, tai yra lygiaverčiai daiktai, SUV kaip klasė,
mano nuomone, išvis yra nesusipratimas, bet jei jau rinktis, tai aš už
Hondą, dėl man artimesnės, tarkim taip, japoniškos ergonomikos
koncepcijos (pradedant nuo šviesų junginėjimo būdo, veikiančių posūkių
rankenėlių ir t.t., ką jau aptarėm detaliai prieš kelis mėnesius).
Maždaug taip. Nors iš esmės tai gali galvot ką nori :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i